Messages.yml
Disse beskeder kan nemt ændres via filen og derefter bruge kommandoen /combatlog reload. Dine nye ændringer skulle nu gerne være aktiv på din server!
# Prefix som bliver vist i chatten #
prefix: "&8&l[&c&lCOMBATLOG&8&l]"
damage-prefix: "&8&l[&c&lSLAG&8&l]"
# Besked som sendes, når en person tjekker sin combat tid og ER i combat #
in-combat-check: "%prefix% &cDu er stadig i combat, i %time% sekunder endnu."
# Besked som sendes, når en person ikke længere er i combat #
no-longer-in-combat: "%prefix% &aDu er ikke i combat og kan logge ud :]"
# Besked som sendes ved brug af /addcombat #
addcombat-use-command: "%prefix% &e/addcombat <spiller> <sekunder> &7- Sætter spilleren i Combat i den angivende tid."
# Besked som sendes ved brug af /removecombat #
removecombat-use-command: "%prefix% &e/removecombat <spiller> &7- Gør så spilleren ikke er i combat."
# Besked som sendes ved brug af /combatlog #
reload-use-command: "%prefix% &eBrug /combatlog reload &7- Reloader pluginnets filer."
# Besked som sendes når en spiller sættes i combat manuelt #
set-in-combat: "%prefix% &b%player% &aer nu sat i combat i &b%time% sekunder."
# Besked som sendes, hvis ikke den angivende spiller ikke er online ved brug af admin kommandoerne #
player-not-online: "%prefix% &cDenne spiller er ikke online."
# Besked som sendes, hvis en ugyldig tid bliver angivet ved brug af /addcombat #
incorrect-time: "%prefix% &cDu har angivet en ugyldig tid."
# Besked som broadcastes i chatten, når en spiller forlader serveren i PvP #
leave-while-in-combat: "%prefix% &c%player% &7blev dræbt for at logge ud i combat!"
# Besked som sendes til den enkelte spiller, når spilleren bliver slået i combat #
in-combat: "%prefix% &cDu er nu i combat og må ikke forlade serveren!"
# Beskeden som sendes i spillerens actionbar, om hvor lang tid de er i combat. #
actionbar-message: "&c&lCOMBATLOG: &f&l%time%"
# Besked som sendes i chatten, hvis en spiller slår en anden spiller i et vagt-vs-fange område #
inside-vvf-area: "%damage-prefix% &7Du kan ikke slå fanger i dette område."
# Besked som sendes i chatten, hvis en vagt slår en anden vagt #
guard-hit-guard: "%damage-prefix% &cDu kan ikke slå andre vagter!"
# Besked som sendes i chatten til vagten, hvis en vagt slår en fange #
guard-hit-convict: "%damage-prefix% &cDu slog &c&l%player%"
# Besked som sendes i chatten til vagten, hvis en fange slår en vagt #
convict-hit-guard: "%damage-prefix% &c&l%player% &cslog dig!"
Last updated